Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2009 20:58 - Искам някой да ме обича
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1020 Коментари: 1 Гласове:
2



Снощи, докато се прибирах от работа, бях жалка картинка – навела глава, привела рамене и тътря крака, а по бузите ми се стичат като порой сълзи. Хората ме гледат със съжаление, което не можех да търпя. В 94 беше пълно с прегръщащи се, уж влюбени, двойки, които ме гледаха странно. Искаше ми се да им извикам „Какво ме гледате, бе? Не знаеш ли, че той е с теб само за секса, а само ти си знаеш защо си с него?”.Но си замълчах. Нахлупих си шапката по-ниско над очите и заплаках. Тежко е когато разбереш, че човекът , който е до теб в живота е с теб само заради секса. Или както се изрази той не само заради това, но и това е причина. Което ми беше достатъчно. Имах чувството, че ми изтръгна сърцето и част от дробовете и ми каза „Оставям ти парченца, за да могат да се възстановят и пак да дишаш нормално.” Ами сърцето ми? То как ще се възстанови. И така, плаках през целия път до вкъщи, а една жена ме спря и ме попита „Какво ти е момиче, да не е умрял някой?” „Да, госпожо, умряха мечтите ми” й отвърнах аз и продължих. Вече вкъщи ревях с глас, не вечерях, просто се съблякох и си легнах и, докато се мъчех да заспя, направих нещо, което не бях правила отдавна – молих се. Молих се на Господ да ми прати някой, който ще ме обича. Питах Го защо не заслужавам и аз малко любов. Нищо лошо не съм направила, не съм убила никой. Казах Му, че знам, че има някой там, който е създаден за мен и искам да се срещна с него. Няма да издържа да го чакам дълго. Не искам да съм сама, искам и мен някой да обича, а не първата работа като ме види на закрито е да си лепне лапите върху гърдите и дупето ми. Искам някой, който няма да го е страх да слуша мечтите ми за бъдещето ни заедно. Дано се е родил този мъж и дано го познавам.



Тагове:   обича,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aidriell - Wow , what can I say ,Hope you ll find the right person and be content temporally
06.06.2011 01:45
http://aidriell.blog.bg/lifestyle/2011/06/05/kak-oceniavate-tova-koeto-imate.759796

We come into this world naked, screaming, cold and hungry, We have no ability to do anything but crying
Sadly we ll going to eave the world in the same way.
How does it matter here that you are marred ,have a kids , boyfriend , girlfriend
It doesn't does it?
It is one way trip to the truth -lonely trip .
The same way We come the same way we leaving alone .
And it seems we more alone in the middle then or at the end or the beginning
Meanwhile ,even alone enjoy your life truly and pay attention to the small things you've have it .

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124368
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930