Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2009 22:35 - На прага на самотата
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1045 Коментари: 1 Гласове:
2



Кризата във връзката ми се задълбочава. Оказа се, че приятелят ми вече не ме обича толкова, колкото в началото. Усещах го от известно време и днес го питах направо. Той потвърди. Няма да късаме. Все още. Изцяло негови думи, които ме хвърлиха в паника. Не съм готова да живея без него. Въпреки всички лоши неща, които изписах, не мога. Моят живот е той. Той и никой друг. Във всяко негово изречение се съдържаше "един ден като не сме заедно" ,"един ден ще се разделим", "няма да сме заедно завинаги" и т.н. Аз не мога и не искам да се разделям с него. Ясно ми е, че аз и само аз съм виновна за това, че чувствата му се изпариха. Искам да върна времето назад, но не мога. Искам да знам, че това е кошмар и като се събудя ще виждам горящата любов в очите му, а не догарящите пламъчета. Ще се постарая да я разгоря отново като се променя максимално и сигурно ще е за добро, защото явно не съм добър човек и не мисля, че някой ще прояви търпението, на което бях свиканала до скоро. Наистина ми е тежко. Той е с много добър характер и лесно прощава, но аз съм на крачка от границата, която ако премина няма връщане назад. Връщайки се назад във времето, в самото начало си спомням колко бях щастлива - някой ме обичаше,ура! Освен това е и добричък и наивен, чакай да му се кача на главата. Но котенцето стана тигър, който си показва зъбите, а аз не искам да попадам между тях. Просто си искам любовта обратно. Нищо повече.


Тагове:   праг,   самота,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aidriell - А за биохимия на любовта чувала ли си
04.06.2011 03:08
Че когато химията свърши остават само дребните и незначителните неща които дразнят а ако химия не е имало дори при единият тогава става бедствие и по добре да намериш пътя
Оказа се, че приятелят вече не ме обича- Той потвърди. Няма да късаме

Жестока логика ,Rock Solid .
Wait ., he may just start loving another one in the front of you then you may decide to let him go .RIGHT?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123085
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031