Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 10:26 - За лъжата
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1752 Коментари: 0 Гласове:
2



Надали има човек, който да не е минал през това - обича някого, вярва му безрезервно и в един светъл ден, разбира, че е излъган. Това се случи и с мен вчера. Приятелят ми беше обещал, че ще спре цигарите, но след време се отметна. Смяташе, че няма да усетя. Бил в заведение и за това миришел, това смятал да ми каже за оправдание. След като го надуших един път каза, че няма да пуши всеки ден, а само като му се допуши. И повече не надуших нищо. Вчера обаче намерих тютюн, филтри и хартия за цигари в чантичката му. Съвсем инцидентно. Забрави я у нас и аз я оставих на леглото без да я отварям. След известно време се загледах в телевизора и, забравяйки, че е там, седнах върху нея, но нещо изшумоля и привлече вниманието ми. Като я отворих, отвътре нещата като че ли изкрещяха ИЗНЕНАДААААААААА!!! Да кажа, че се разстроих беше малко. Почувствах се излъгана и предадена. Ще кажете какво толкова, можеше да намериш презервативи и снимка с номер или нещо от тоя сорт. Да, ама това беше обещание, което ми беше дал, а аз държа на тези неща. Знам защо го престъпи. Защото един от задръстените му приятели му казал веднъж "Ти си луд, какво я слушаш, като ти се пуши - пуши". И сигурно се е почувствал мъж под чехъл. Казал си е "Ужас, ще ме сметнат за задръстен, защото я слушам и ще ми се подиграват". И е запалил цигара. И после още една. Излишно е да казвам, че този гений на мисълта си няма гадже. Всъщност от цялата му "банда" той е единственият с гадже. А те му завиждат и то много. Искат го само за себе си. Дори са му казвали, че не съм за него. Без да ме познават, ей така са преценили само от това, което чуват. Но това май вече е прекалено отплесване от темата. Повечето ще си кажат - загубих 3 минути от живота си за да чета глупости. За мен обаче не е глупост, защото престъпиш ли, или айде да използваме неговите думи - отметнеш ли се от - едно толкова дребно обещание няма да е проблем в бъдеще да се "отметнеш" от нещо по-важно, само защото не те кефи вече. Накрая приемете един съвет от мен - не вярвайте НИКОГА на НИКОЙ на 100%, защото вярата ви няма да е оправдана. А от това боли и то много. 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124366
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930