Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2009 21:22 - На ватмана, с благодарност
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 921 Коментари: 1 Гласове:
0



Реших да седна да споделя това, защото случката от тази сутрин е (вече) доста рядко срещано явление. Днес към 7:50 излизах от нас и видях, че трамвай 20 завива и спира на спирката. Част от мен искаше да се затича и да го хване, но друга ме спря, тъй като преди 2 седмици така си разбих mp3 плейъра - 22 спираше и аз затичвайки се към него без да искам закачих кабела на слушалките в колана ми, а те от своя страна измъкнаха музикалното ми устройство от джоба и то се размаза на асфалта. Събрах си бързо чаркалъците с идеята да ги намествам като се кача и продължих да тичам към трамвая. Милата ватманка ме наблюдаваше с интерес, но аз завъртайки се към предната врата я изтръгнах от унеса й и рязко ми хлопна раздрънканата врата, след което се дрънчене се отправи по пътя си. Аз в пристъп на ярост и показах 2 средни пръста и благослових цялата й рода. Не се гордея с това разбира се, но можеше или да ме изчака като очевидно търчах за нейния трамвай ,или да не ми зяпа сеира и да си върши работата. Както и да е, да се върнем на тази сутрин. Много хора тичаха и успяха да хванат трамвая, но аз си пресякох бавно и продължих да си ходя нормално към него. Вярно, че се задържа по-дълго, но тъй като знаех колко подли могат да бъдат водачите (един шофьор на 413 без малко да ми счупи ръката - тъй като беше спрял на 50 метра преди спирката подтичвах към него, понечих да се кача от предната врата и - тряяяс! - през ръката ми) не се наемах да се затичам в последната минута. Решил, че няма да се качвам ватманът затоври врати и бавничко потегли, а аз се загледах в таблото кога идва следващия. Точно тогава трамвая спря и аз надниках да видя защо - отваряше предната врата за нова група тичащи. Явно видял подалата ми се глава в огледалото за обратно виждане, отвори всички врати и аз се втурнах във втория вагон. Не можех да повярвам на късмета си, честно.
За това - едно специално БЛАГОДАРЯ на ватмана на трамвай 20 с номер 4130, който беше на смяна днес към 7:50 ~ 7:55 ч. - да сте жив и здрав и дано станете пример за подражание сред колегите Ви.


Тагове:   благодарност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darky - Да е жив и здрав човека. Малко ост...
12.11.2009 22:21
Да е жив и здрав човека. Малко останаха Хората на тоя свят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124391
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930