Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 20:10 - Майкъл Джексън
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1066 Коментари: 1 Гласове:
0



Сигурно доста материал е имало в блоговете за Краля след смъртта му. Време е и аз да се отчета, пък дори и да се повторя :) Първо да уточня, че не съм му от най-дивите фенове, които плакаха пред Народния, нито пък от онези, които сложиха край на живота си(е това е очевдино щом още пиша, надали в Рая има интернет;) ). Наистина харесвам повечето от песните му и уважавам това, което е направил за музикалната индустрия. Смятам, че по онова време за един чернокож е било изключително трудно да пробие където и да е, а те са били 5. Факт е обаче, че с течение на времето от приятно черно момче, става бяло подобие на мъж. Не одобрявам това, признавам си, но никой не ме и пита. Искал да прилича на Даяна Рос или просто е имал пари в излишък, вече няма значение. Много неприятно впечатление ми направиха, и още ми правят, коментари от сорта "Тоа гаден педал пукна най-сетне", "Крайно време беше да се разкара тоя малоумник" и т.н. Един момент - вие познавали ли сте го лично, че си приписвате право да го съдите и да да давате оценка какъв е бил и защо е бил? Общували ли сте с него, за да прецените дали е бил малоумен или не? Това е типичната човешка злоба и комплексираност, просто защото някой се е издигнал и прави нещо качествено и хайде сега да го наречем "мангал", "педал" и какво ли още не. Ами не е справедливо, още повече, че човека вече го няма. Хората са казали - за умрял или хубаво или нищо. На "доброжелателите" обаче не им пука. Говорят си обиди и не им дреме. Друг фактор е, че той и Мадона(и много други, разбира се)ще оставят имената си завинаги в историята. Хората и след 50 години ще ги помнят с ембламатичните им песни, а не като повечето днешни комерсиални звездици, които правят 2-3 албума, а ако с това не стане правят 2-3 скандала, и изгасват. Естествено много( е много, тези, които се насилят да прочетат написаното от мен)ще ми хвърлят в лицето скандала с педофилията. Тук съм неутрална, защото медиите са страхотна сила, те могат да изопачат нещата до такава степен, че и лъжата става истина. Смятам, че който не е запознат отблизо с нещата, а не ги научава от медиите, не бива да се изказва, защото винаги има една друга страна, друга гледна точка. Искам да отбележа, че това си е лично мое мнение, не го натрапвам на никой и не претендирам всеки, който чете да се съобразява с него.


Тагове:   Майкъл,


Гласувай:
0



1. darky - Така става по света. Известните ...
29.09.2009 20:36
Така става по света. Известните хора правят нещо хубаво за нас и накрая си го отнасят от публиката ,но пък и признание от феновете си :) Кой му пука за злобарите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124336
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930