Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 22:10 - Розови дантелки или една (уж)романтична вечер с гаджето
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 976 Коментари: 1 Гласове:
1



Обикновено с приятеля ми, поради наличието на много свободно време, го оползотворяваме отдавайки се един на друг и обикновено е през деня. И този ден не беше изключение. След един зашеметяващо-разтърсващ следобед си обещахме вечерта да повторим, но с подобрения – да е по-диво, по-лудо, по-бързо, а бе с една дума да се отдадем на животинското. Да си призная честно нямах търпение. За това след разходката, докато той беше в кухнята аз се почистих идеално и си обух едни гащички от розова дантела с камъчета, които си бях приготвила специално за този случаи. Отгоре си сложих една обикновена пижама за „заблуда на врага”. Хапнахме с моя човек и се оттеглихме в спалнята. Мен вече ме побиваха тръпки като си помислех какво ме чака, ноооо……в един момент моя човек се пльосва на леглото и ми казва „Мило, хайде да го отложим за друг път, много съм уморен”. Аз не можах да повярвам на ушите си. Той се будалкаше с мен, нали? Сега щеше да скочи, да ме разсъблече и всичко щеше да се случи, точно там, на пода където бях застанала втрещена, нали? За мое съжаление говореше съвсем сериозно. Тогава реших да направя жалък опит да го разбудя малко – изпуснах четката си за коса и навеждайки се да я взема му показах какво го чака стига да пожелае. „Ооо мило” изстена той „подлудяваш ме, не се навеждай така”. Успех, подсмихнах се доволно аз. „Хайде гаси лампата и да спим.” Там-тарам. Кратката ми радост се стопи като сладолед на юлско слънце. Искам не искам се подчиних и си легнах до него. След това ми просветна – аха, той иска да сме на тъмно и в леглото, кискам се мислено, ще ме изчака да се унеса и тогава ще ми свали бельото и….хррррр…я чакай. Хрррр…..той нали не е…. хрррр…ох, да заспал е. Но аз не се предавам. Пуснах си ръката по гърдите и корема му. „Стига, мило” Оп, откажи се. Няма шанс. Може пък да ме събуди през нощта с приятна изненада. И така заспах в очакване. При всяко малко размърдване сладостна очаквателна тръпка се разливаше по тялото ми, но напразно. Цяла нощ спа непробудно и дори нещастният ми опит да го събудя, защото съм чула аларма на кола се провали с гръм и трясък. Сутринта той се събуди свеж като краставичка, а аз бях бясна. Но какво да се прави – станалото – станало. Или в нашия случай не-станалото – не-станало….



Тагове:   вечер,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darky - ех, лош кусмет. . . време е за отмъ...
29.09.2009 22:16
ех, лош кусмет...време е за отмъщение >:>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123078
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031