Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2011 23:43 - Аз обичам да чета!!!
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2427 Коментари: 3 Гласове:
4



 Това го заявявам съвсем категорично и се подписвам с две ръце под твърдението си. Книгата е огромно богатство и е много жалко, че останаха малко хора, които я оценяват. Днешната младеж не обича да чете и го заяви съвсем категорично в кандидат-студентските си работи. Честно да ви кажа не ги разбирам. За мен няма по-голямо удоволствие да се потопя във вълшебния свят на книгите. Да чета за различни преживявания на различни герои. Да виждам света през нечии други очи. Да преживявам различни съдби. Да се смея от сърце или да плача със сълзи. Сега някои ще се изсмеят и ще кажат "момиче, нямаш ли си собствен живот". Имам си. Но искам да стана съпричастна с нечия друга история. Много мразя да ми казват "за какво четеш тая книга, гледай филма по-яко е". Ми не, не е. Хора, които ми говорят така само показват, че нямат въображение. Филмите показват гледната точка на режисьора и сценариста. Аз пък може да го виждам по друг начин. Всеки възприема прочетеното по негов си начин, пречупва го през собствената си призма. Сега да не решите, че не обичам киното - напротив! И филмите имат своя чар, разбира се! Много е хубаво да видиш любимите герои от плът и кръв, да ги чуеш как говорят, да наблюдаваш действията им. Но книгата е друго нещо - вълнеието докато поглъщаш ред след ред, треперещите пръсти докато обръщаш страницата, за да видиш какво следва...
 Знаете ли, съжалявам хората, които мислят, че четенето е досадно. Четенето е прекрасно и е най-добрият начин да се откъснеш от сивото всекидневие. Всеки път си избираш какво да бъдеш - откривател на далечни земи, адвокат в супер успешна кантора, гениален детектив с остър като бръснач ум, крал на някое богато и красиво кралство, а може би ездач на дракон? За младите хора днес е по-важно да се напият, да се напушат, да правят секс като невидели. Това твърдение се затвърди след репликата на един познат докато обсъждахме таз годишните "бисери". Цитирам го - "мисля, че Далчев наистина не е имал време за жени/коли/пияча/дрога от четене на книги...защо му е да смуче сочна гръд, като може да чете книга в хладна стая". Изводите си правете сами. Само после не се чудете защо младите са неграмотни и имат по 5 думи в речника си. Хахаха, говоря като възрастна, а съм само на 23. Но това е моята гледна точка и не задължавам някой да я приема. 


Тагове:   обичам,   четене,   книги,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aidriell - Е чак пък четене :-)
04.06.2011 02:58
Много букви,очните ми ябълки се разместват ,после не мога да фокусирам ,очилата и предпочитам филми или нещо по така да смуча сочна гръд не е лоша идея особенно твоята самата идея дори ме вдъхновява for real.
цитирай
2. анонимен - dea
04.06.2011 04:28
prostete, 4e vi pisha na latinica, no s tova razpolagam. saglasna sam s vas, 4e knigite sa ogromno bogatstvo,koeto mnozina ne poznavat.az obi4am da 4eta knigi.imam lubimi zaglavia,koito s udovolstvie pepro4itam. znaia po4ti sadarjanieto naizust,no vinagi otkrivam neshto novo.taka li e pri vas?.uspeh na liatnata sesia.
цитирай
3. aidriell - И аз но само електронни книги или PDF и :-)
26.08.2011 23:40
Нещо ме няма в отгръщането на хартиени страници
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123888
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930