Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2011 23:23 - Моята най-добра приятелка
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3724 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Или май е по-добре да кажа моята единствена приятелка. Защото нямам други приятелки. Имам познати. Звучи малко тъжно и самотно, нали? Аз не се оплаквам. Тя ми стига. Някак с нея говорим на един език. Дори в училище другите ни казваха, че си живеем в наш собствен свят. Аз уж съм контактна, обаче все не успявяам да се впиша в обстановката - не слушам чалга, дискотеките не са ми страст, обичам да чета и да се разхождам, да слушам музика и да мечтая. Тя обича същите неща. Като бяхме ученички (не, че беше толкова отдавна) бяхме луди по книгите за Хари Потър и любимия герой ни беше един и същ - професор Снейп. Пишехме фенфикшъни, или иначе казано наши истории с героите от книгите, и се смеехме на тях, измисляхме си всякакви небивалици и искрено се забавлявахме. През това време, съучениците ни се събираха на купони, напиваха се и се забавляваха по техния си начин. Ние четяхме ли, четяхме. И някак си се разделечихме от тях. 
 10 години по-късно, сме все така близки, смея да кажа по-близки и от сестри. Няма нещо, което да не съм й споделила, тя на мен също. Споделям й неща, които не съм казвала дори на майка ми. Много е хубаво усещането да имаш такъв човек до себе си - да знаеш, че винаги ще има на кой да си споделиш, да се оплачеш, да те окуражи, да те разбере и подкрепи, без да се налага да даваш обяснения. Не знам какво е това, сигурно е магия. Заедно сме имали и хубави и лоши моменти (клише, но факт), но не съжалявам. Ценя всеки миг прекаран с нея. Толкова съм благодарна на Господ, че ни срещна и се моля никога да не ни разделя, защото без нея съм загубена. Не знам дали успявам да опиша какво е чувството да имаш такава приятелка. Някак не се получава така както го мислех. Може би защото най-хубавите неща не се описват с думи, а се усещат в сърцето. Пожелавам на всеки от вас, който отдели време да прочете постинга ми, да намери своята сродна приятелска душа. За тези, които я имат - поздравления. За онези, които я нямат - бързичко да я намират ;)

П.С. Обичам те, Кате! BFF (*) 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darky - BFF
29.05.2011 23:26
И аз те обичам, Ани! BFF (sun)
цитирай
2. анонимен - dea
04.06.2011 03:33
imam priatelka ot gimnaziata.la4ezarna i zemna.decata ni sa po4ti vrastnici. a ot skoro i vnucite ni. tova e pove4e ot 30 godini. blagodat e takova priatelstvo. da mi e jiva i zdrava moiata priatelka.
цитирай
3. анонимен - backlink building service
14.08.2011 21:13
Thought I would comment and say neat theme, did you make it for yourself? It's really awesome!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123849
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930