Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2009 21:30 - Парченце въглен
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 819 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.12.2009 21:57


Знаете ли легендата за Дядо Коледа, според която ако не слушкате в чорапчето ще намерите парченце въглен вместо подарък? Аз я бях забравила, но ми я припомниха и по-точно ми я припомни човекът, с който съм в момента. Да, онзи същият, за когото написах блога, в който си излях чувствата по случай годишнината ни. Тъй като сме в криза в момента реших, че въгленът сигнализира изгорялата ни любов. А то какво всъщност значело, хах. Не съм слушкала. Аз ли точно? Аз, която му посветих цяла година от живота си? Аз, която се раздавах максимално, за да му е добре на него? Аз, която изпълнявах и най-малкото му желание? Аз не съм слушкала значи. Опитвала съм се да го дресирам. Моля? То такъв безграничен инат можеш ли да го дресираш. Не съм звероукротител, за да го дресирам и няма и да бъда. Всичко, което прави си е за негова сметка, аз нямам нищо общо и жалките му опити за защита чрез нападание няма да минат. Може да не съм перфектна, но аз съм си аз и щом ме е изтърпял цяла година не виждам смисъла сега тепърва да ме променя и то чрез заплахи. Казах му да не ми подарява нищо вместо да се прави на интерeсен. И той се засегна. Ха. Ако чувствата му към мен се побират в късче въглен - много хубаво. Имам чувството, че връзката ни е шепа пясък, която изтича между пръстите ми, а аз не мога да направя нищо, за да я задържа. И какво ще остане след като падне и последната песъчинка? Парченце въглен.....


Тагове:   Въглен,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124322
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930