Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 10:35 - За отдавна изгубената човечност
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1530 Коментари: 3 Гласове:
1



Повод да напиша тези редове е материал, който прочетох, или по-точно неизгледах, защото знам какво щях да видя, в Dnes.bg , свързан с избиването на тюленчета с цел одирането на кожата им за чанти, обувки и т.н. Подобно нещо гледах във фейсбук, прати ми го приятел, за да се подпиша срещу мародерствата, на които неволно станах свидетел. В онзи клип „герои” бяха еноти, лисици и зайци избивани от корейци, или какви азиатци бяха там, отново с „модна” цел. Онези двукраки, не заслужават да бъдат наричани хора, блъскаха главите на бедните животинки в павета, чупеха им крайници, душаха ги с голи ръце, а после ги деряха живи и ги захвърляха. Най-фрапиращия кадър беше на току-що одрано животно, най-вероятно лисица, цялото в кръв, което още мигаше. Сърцето ми се къса само като си спомня. Идеше ми да попитам онова двукрако – Защо? То какво е виновно, че ти си комплексиран?! Не е виновно, че има хубава кожа! Да не говорим, че е съвсем беззащитно! Знам, че ще чуя, че е заради парите, но изключвайки тях, защо?! Никому нищо лошо не са сторили! А най-пресният случай е преди месец – бях на село при баба ми и бях излязла да се видя с някои приятели. По едно време се появи едно 13 годишно момче от един друг етнос и с пламък в очите ни разказа за едно котенце, което преди 2 седмици хвърлил на кучетата в една мандра. Искрено се забавляваше на частта, в която кучетата го разполовили на 2 и мъртвата животинка се държала на червата си. Бях шокирана, изумена, недоумяваща. Идеше ми да му изкрещя ЗАЩО???, но не бях сигурна,че исках да чуя отговора. Най-вероятно щеше да е от сорта на „за кеф”. И аз пак се питам - що за изверг трябва да си, смъртта на нещо малко и невинно да ти доставя удоволствие и то на такава възраст? Сигурно като порасне ще се превърне в един от онези без душевни изроди, които блъскат тюлени по главите до смърт, ей така, за спорта. Трябва да си изключително смачкан от живота, за да отнемаш по толкова безмилостен начин нечий друг живот пък бил и той животински. В някои моменти животните са много по-възвишени от хората – те никога не убиват „за спорта” или за удоволствие те убиват само за да се нахранят. Когато гледам такива клипове или слушам такива истории ме е срам, че съм човек. Честно! За съжаление нищо няма да се промени, докато жестокостта към животните не започне да се наказва сурово, а това в скоро време няма да стане. Не и докато има кой да си купува палта, чанти, обувки, ръкавици, колани и т.н. от истинска кожа, без да се замислят за болката, която са изтърпяли животните. Не и докато има хора, които плащат на убийците да си свършат"работата". Не и докато има търпимост към това.



Тагове:   Отдавна,   човечност,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - vsi4ko e ujasno, koeto si opisala. ...
25.09.2009 10:54
vsi4ko e ujasno , koeto si opisala.., no za jalost ne6tata stoqt to4no taka
цитирай
2. анонимен - За съжаление си права. Лошото е, че ...
25.09.2009 10:56
За съжаление си права.
Лошото е, че човечността е изчезнала напълно, дори към близките си, комшиите, приятели, колеги я проявяваме най-безмилостно. Не само, че не се радваме на чуждото щастие, а тъкмо обратното, радваме се на нещастието на ближния. Завистта и злобата до толкова ни е обзела, че сякаш вече сме загубили човешкия си облик и в очите ни се чете животинска настървеност...
Защо? Докога..
цитирай
3. darky - писна ми да казвам за съжаление
25.09.2009 20:02
не знам да се ядосвам или да плача. Това е ужасно ,но за пари човек и себеподобните си ще одере.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123852
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930