Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2006 13:56 - Учтива продавачка в България-мисия невъзможна?
Автор: lonestar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1642 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй тъй тъй...надали има някой,който няма да се съгласи със заглавието.Не знам как е в провинцията,но тук е един малък ужас.Продавачките или те гледат отвисоко и се чудят как да те разкарат, или не си помръдват пръста,за да ти помогнат.Има и трети вид-които ти висят над главата и в "усърдието" си да ти услужат всъщност те изпъждат.Няма значение какво продават-дрехи,месо,хляб,каквото и да е просто са толкова безполезни,че няма накъде.Отгоре на това ти държат тон,пуфкат и охкат ако не ти хареса предложената стока,а някои имат и нахалството да ти се развикат ако не достигнеш до някаква истина.В един магазаин за дрехи на Витошка продавачката,или по-точно касиерката,е такова церберище-крещи като истеричка по клиентите,които са се осмелили да я питат за нещо(свързано с дрехите естествено),с разплащачите е още по-груба и брои парите по 3(словом ТРИ)пъти,не знам дали,защото е куха като изкуфяла тиква,или защото са я изритали от училище в 4-ти клас за неприлично поведение.В друг магазин на бул.Янко Сакъзов,този път за месо,продавачките се опитват да те разкарат възможно най-бързо и ако ти случайно не решиш да купиш месото,или пък искаш да видиш друго парче започва едно обсъждане и коментиране с колежките на висок глас-абе общо взето да съжалиш,че си дръзнал да ги обезпокоиш.Интересен е фактът,че когато пазаруваме с майка ми от там усмивките им са по-мазни от бутилка олио,а когато днес с баба ми ги посетихме,то не беше едно нервничене едно пръхтене-е баба ми какво е виновна,че е пенсионерка и се затруднява с избора.Вярно е,че старите хора са малко досадни понякога-да,и аз съм се дразнила понякога,но не е нужно да се държат с тях по-различно от колкото с други хора.С по-младите понякога е същото-напълно игнориране,поглед пълен с досада и отегчение и желание да се разкарат по-бързо.Чудя се до кога ще се повтаря тая картинка и не знам има ли надежда за нашите продавачки,но помнете едно-клиентът ВИНАГИ има право!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Усмивката и
28.12.2006 13:59
любезното отношение към тях, независимо как се държат е оръжието според мен:)
цитирай
2. artanis - не всеки може да продава
28.12.2006 16:01
Аз съм срещал много добри продавачи в България (особено по празниците). Но зависи от магазините. Не съм съгасен за любезното отношение. Те са там да служат (консултират) и обичам да го напомням на тези, които са го забравили. С такива продавачи се държа повече от пренебрежително.

От хилядите магазини за подобни стоки, винаги избирам този с добър продавач, който успее да ме задържи. След покупка от такъв магазин, винаги се чувствам добре и се връщам отново. Когато продавачът не е толкова добър, но все пак си купя нещо имам чувството, че има нещо нередно, че са ме излъгали и обикновено не влизам отново в същия магазин.

Оръжието е, че всеки се опитва да направи повече ПАРИ. That's the name of the game :)

поздрави и весело изкарване на новогодишната нощ:
цитирай
3. nio - Ами някой си мислят че продавач и ...
29.12.2006 14:47
Ами някой си мислят че продавач и сервитьор става от всеки.Само че и тук важи приказката за свирката и дървото.
Да застанеш зад щанда не те прави автоматично добър търговец.Освен някои заложби в характера,изисква се мерак и опит.
Това с некадърните работници е проблем не само на търговията.Там обаче недостига на качествена работна ръка се забелязва от всички.Гарантирам че никой собственик не би държал подобни цербери,стига да има избор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123079
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031