Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Самотна звезда в нощното звездно небе...
Автор: lonestar Категория: Лични дневници
Прочетен: 123073 Постинги: 56 Коментари: 87
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
      Не знам дали защото чета твърде много книги, или гледам твърде много романтични филми, но моята идея за романтика коренно се различава от тази на повечето ми познати. Те наблягат върху това, че правят неща, които обикновено не мина...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1666 Коментари: 0 Гласове: 0
 Ами ако си отида? Днес ме има, утре - не? Ще забележиш ли ти, той, тя, че ме няма вече? Ще ти направи ли впечатление липсата на нашите кратки вечерни скайп разговори? Ще избледнея ли, ей така, за миг от живота ти? Изобщо ще забележи ли ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1900 Коментари: 1 Гласове: 3
    Честно казано, не знам защо е възприето мисленето, че когато човек се усмихва е щастлив. Колко неща могат да се крият зад тази маска - усмивка? Първоначално си мислиш "Ех, гледай го няма нито една грижа на главата с тая 24 каратова у...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1697 Коментари: 2 Гласове: 2
 Клише. Но и много вярно. Преди много се дразнех, когато не получавах помощ ако съм я поискала. Сега, с течение на времето, вече ми е все едно. Защо? Точно защото всичко се връща. Хората са казали "Отнасяй се с другите така, както искаш ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1697 Коментари: 0 Гласове: 1
 Много пъти когато съм в лошо, минорно настроение си мисля, че само на мен се случват гадости. И тъй като аз съм човек, който почти постоянно слуша музика съвсем естествено беше да намеря утеха в една песен, която ми се иска да споделя с...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2067 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 22.06.2012 12:48
    Доста пъти след спречкване между близки хора се чува изразът "Ти без мен не можеш". За мен това е самозаблуда, служеща за успокоение на накърнено его. Хората се променят, а с тях интересите, възгледите и възприятията им. Днес имаш пр...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1333 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 27.05.2012 16:37
 Сънувах те до мене – бяхме щастливи
Пак бяхме млади и диви
Сънувах очите ти – пълни с любов
Категория: Поезия
Прочетен: 2495 Коментари: 2 Гласове: 5
 ...беше тежка. С наближаването на нощта, ужаса в мен нарастваше, защото не исках да мисля какво ли ще сънувам. Представях си я легнала в студената земя, самичка и на тъмно и не спирах да плача. Когато легнах слуха ми беше нащрек, всеки ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664 Коментари: 1 Гласове: 4
 Още помня деня, в който взехме моята Джина от селския двор, където беше родена. Едно съвсем малко пале,което по-скоро се търкаляше, от колкото ходеше, с голямо коремче,прекарсни топли очи и неземно красива,переста опашка. По-късно тази ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4144 Коментари: 3 Гласове: 4
Последна промяна: 02.10.2011 16:59
 Това го заявявам съвсем категорично и се подписвам с две ръце под твърдението си. Книгата е огромно богатство и е много жалко, че останаха малко хора, които я оценяват. Днешната младеж не обича да чете и го заяви съвсем категорично в ка...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2422 Коментари: 3 Гласове: 4
 Или май е по-добре да кажа моята единствена приятелка. Защото нямам други приятелки. Имам познати. Звучи малко тъжно и самотно, нали? Аз не се оплаквам. Тя ми стига. Някак с нея говорим на един език. Дори в училище другите ни казваха, ч...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3718 Коментари: 3 Гласове: 2
18.01.2010 10:26 - За лъжата
Надали има човек, който да не е минал през това - обича някого, вярва му безрезервно и в един светъл ден, разбира, че е излъган. Това се случи и с мен вчера. Приятелят ми беше обещал, че ще спре цигарите, но след време се отметна. Смяташ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1748 Коментари: 0 Гласове: 2
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: lonestar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123073
Постинги: 56
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031